lunes, 20 de julio de 2009

Boa Viaxe Frank McCourt



O escritor Frank McCourt, gañador dun Premio Pulitzer en 1997 polas "Cinzas de Ánxela (Angela's Ashes), faleceu este domingo aos 78 anos de idade.


As Cinzas de Anxela ten unha maxia que atrapa. McCourt inscríbese nun realismo cruel e descarnado emparentado con Dickens. Sen dispositivos de tempo nin espazo, narra linealmente os sucesos da súa infancia e adolescencia e rescátaos da súa memoria sesenta anos despois.Con este libro é como se quixera liberar as vellas pantasmas.

O segundo parágrafo do libro é o seu mellor resumo: "Cando rememoro a miña nenez pregúntome como sobrevivín. Foi, claro, unha infancia miserable: a infancia feliz dificilmente vale a pena para ninguén. Peor que a infancia miserable común é a infancia miserable irlandesa, e peor aínda é a infancia miserable católica irlandesa".

É un dos libros dos que despois de varios anos de lelo aínda conservo fresco na miña memoria.
Grazas Frank McCourt por escribilo.

7 comentarios:

Juan Carlos dijo...

La película tampoco estaba mal. No llegaba al libro pero no estaba mal

Hada Isol ♥ dijo...

_________@@__@_@@@
_____________@__@@_____@
____________@@_@__@_____@
___________@@@_____@@___@@@@@
__________@@@@______@@_@____@@
_________@@@@_______@@______@_@
_________@@@@_______@_______@
_________@@@@@_____@_______@
__________@@@@@____@______@
___________@@@@@@@______@.
__@@@_________@@@@@_@
@@@@@@@________@@
_@@@@@@@_______@….
__@@@@@@_______@@
___@@_____@_____@____
____@______@____@_____@_@@
_______@@@@_@__@@_@_@@@@@
_____@@@@@@_@_@@__@@@@@@@
____@@@@@@@__@@______@@@@@
____@@@@@_____@_________@@@
____@@_________@__________@
_____@_________@
_______________@
____________@_@ …
_____________@@_@
______________@@……
______________@
_____________@
_____________@
Feliz día del amigo!Un abrazo!

RGAlmazán dijo...

Frank McCourt y sus Cenizas de Ángela dejaron huella cuando lo leí.
No sabía que había muerto. Un sentido adiós a un escritor que me emocionó.

Salud y República

mariajesusparadela dijo...

Hoy he visto la noticia en TV.
No leí el libro ni vi la película, pero supongo que nunca es tarde.

ANTONIO MARTÍN ORTIZ. dijo...

Amiga Dilaida,

Veo que escoges,en el comentario que haces en mi espacio sobre las frases áureas, para practicarlas, tres de las frases más breves y más útiles. Si te fijas, voy publicando, más o menos, una nueva cada día en mi columna lateral.

Un beso,

Antonio

PS.: Me dispongo a traducir ahora y leer esta nueva entrada tuya y ya te comentaré. Es que el Gallego no lo leo con la misma facilidad que al Castellano. Tardo más

Dilaida dijo...

Non sempre dou as grazas a todos os que facedes algún comentario nas miñas entradas, eu quixera fácelo pero ando algo escasa de tempo.Perdoade

uan Carlos tamén vin a película pero aínda que me gustou non me impactou tanto coma o libro, ao mellor foi porque a vin despois de ler o libro.

Patrick xa fun a páxina que me sinalas, moitas grazas.

Hada Isol que flor tan bonita la de la amistad. Gracias por enviarmela.

Don Rafa veo que tenemos gustos parecidos.

María Jesús efectivamente nunca é tarde para ler un libro, aínda que no sexa moi bo e este merece ser lido. Eu lino hai máis de dez anos (unha amiga faloume moi ben del)e impactoume tanto que aínda agora lembro aquelas sensacións.

Don Antonio moitas grazas por vir ao meu blogue e ter paciencia para traducilo.

Una dijo...

Ví la película y tengo ganas de leer el libro EL PROFESOR,creo que se llama,llegó tarde a la escritura,pero como un gran novelista,lamento mucho su muerte porque,según su editora en España,era un hombre muy activo que estaba preparando más cosas,que era un hombre sencillo,sin pretensiones y me gustó especialmente el detalle de su lealtad a MAEVA,una editorial pequeñita española que publicó su primer libro y a pesar del enorme éxito y numerosas ofertas de otras poderosas editoriales,se negó a cambiar.¿No dice mucho de él?
He repasado tu blog desde el primer dia para hacer una recolecta de flores y sí que es un paraíso,me encanta el campo siempre que no lo tenga que trabajar(¡menuda cara!) y yo me recostaría en esa hierba para juguetear con los perros o leer un libro,¿no es eso un paraíso?.
Aquí hace tanto calor este año que me duele tremendamente la cabeza,mi mente está embotadísima.
Volveré para leer despacio,ahora no me entero de nada.Besos